Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 31.01.2012.

Rad nediljom!?

...P.Graso-Prosjak ljubavi

Svanula sv. nedilja, a ja priko vikenda „zaglibija“ u dimarici kod Stipana u Metkovicu.
...Pajdo, oces da te bacim autom doma???...on ce ti meni dok sam odlazec oblacija jaknu u hodniku.
...ma jooook stari moj, ne sekiraj se nista...bas cu se sa gustom malo provozat javnim prevozom!
I tako ja odlucim otic doma, al' necete mozda virovat ...sa vlakom!
...jebate, nisam se vozija sa njim ima „vlaska godina“, al' pusti sad to...necu vas davit detaljima koji nisu tema danasnje price.
Kad sam izasa na ulicu, kupin na kiosku najjeftinije novine „24 sata“ da mi ne bude dosadno dok se budem vozija vlakom, dan prodavacici 5 kuna i ona mi vrati kunu kusura koju gurnem spontano u dzep i zaputim se prema stanici.
E sad ovako, u Metkovicu na putu iz centra pa do zeljeznicke stanice morate pric mostom priko Neretve, a potom da bi skratili put i jedan podvoznjak ispod zeljeznicke pruge.
Meni osobno taj podvoznjak po svemu lici na tunel i sad dok sam onako lezerno prolazija njime, zapazim jednog, meni se parilo prosjaka, kako sidi na komadu kartona.



Nisam se nesta naucija u davanju novca prosjacima, jer ih u mom kraju u stvari i nema ka' recimo u Metropoli di te doslovno vuku za rukav na svakom koraku.
... i sad kad sam vidija tog tipa onako prozebla di sidi na kartonu sa cigaron medju prstima, sitim se one kune kusura u dzepu, masim se za nju, izvadin i pruzim mu je...

Neeee, prijatelju 'fala lipa...zadrzite to, ne radin nediljom!!!...odgovori mi on, gledajuc me sa smjeskom na licu.

Ne znam, ali nekako...osjeca sam se glupo!!! eek


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 28.01.2012.

...kratka prica!

...INXS-Never tear us apart

Misto radnje: ...dakako, moj omiljeni kafic!
Vrime radnje: ...vec se smrklo!

...glazbica pokusaje umanjit divljanje bure vanka, kavica vec popijena, ekipa u polovicnom sastavu...sve je ka' i obicno!
...odlozim novine na kolina i „zablesim“ u plafon jer mi se parilo da imam ideju za novu pricu, a tada me Tonci koji je sidija do mene povuce za rukav.
...ejjjj Pajdo, sta ti je???
...e jebi se, sad si me zajeba!!!
...kako mislis zajeba???
...pa lipo, omeja si me u razmisljanju!!!
...pa boga ti draga, promislija sam da te nije mozda slagiralo kad onako blejis u plafon.
...ma je vraga...taman mi je padala na pamet ideja za novu pricu, a ti si me onda prikinija!!!
...ahaaaaaa, a triba li tebi kakva dobra tema za pricu!?
...aj ne pizdi, oces rec da ti imas kakvu!???
...paaaaaaa, imam...evo na primjer uvik sam se pita zbog cega je zima tako 'ladna?
...moj Tonci, pa to smo ucili u skoli...jednostavno objasnjenje je da Sunce tada vise grije onu drugu stranu Zemlje!!!...znas, tamo di je Australija, Novi Zeland itd...!!!



...ma sve je to tako moj Pajdo, al' ja ti u to bas ne virujem...!!!
...ha, a kako drugacije da ti najjednostavnije objasnim???
...nemam pojma, ali mi se ucinilo da bi ti ovo mogla biti dobra prica!...onako, bas kratka i sazeta!!!
...mislis samo ovo da napisem???
...aha!!!
...ma sranje, pa nista posebno nisan napisa!!!
...e pa sta, al' triba bit sta posebna da bi ljudi citali!?
...paaaa, dobro ti i govoris... bitno je da ima bar nesta teksta!!!
...onda cica mica, gotova ti je prica!!!
...aj' dobro, al' ovo je na tvoju dusu!!!
...ok, samo ces mi rec kakvi su bili komentari!
...OK! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2012.

...o kakva Luna!

...e ova pisma me odusevila danas, bas mi nekako legla...!!! fino

...al' nazalost nije prosla ka' „zlatnik/pisma dana" na Radio Dalmaciji !

...a decki su bas prva liga!!! thumbup



...posto je nema jos na YT, morat ce te je ovako prislusat...normalno koga zanima!!! yes

... Klikni ovdje !!!

...lip pozdrav! mah

- 12:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 25.01.2012.

...relaksacija!

...Mika-Relax

...Stipane, sta se to desilo nasem Joki...cuja sam da je dobro nastrada???!
...a jeeee, eno ga doma lezi u gipsu!!!
...nemoj jebat, a sta je bilo!???
...Pajdo, ne's virovat al' njegova ga vlastita zena skoro dotukla!!!
...sta je, al' ga uvatila s drugom???
...ma je vraga, ovi put je jadni Joke popusija ni kriv ni duzan!!!
...bogati pricaj vise, sta me drzis ka' na zeravici!!!
...a sta ti imam pricat, da nije zalosno covik bi se od muke smija!!!
...eeee???
...ma nekidan mu se zena vratila doma iz spize i nasla Joku u kuzini kako se nekontrolirano trese, drzeci u ruci nesta sto je licilo na zicu koja je isla od njegovog pojasa do elektricnog loncica za kavu.
...ae, i ???
...a jebi ga, u namjeri da ga odvoji od strujnog kruga maznula ga je sa drzalom od motike kojeg je nasla kraj vrata, slomivsi mu pritom ruku na dva mista.
...ufffffff, koje sranje!!!



...ae, a sve do tada Joke je sav sritan samo slusa novi MP4 player, sta je dobija od dice za rođendan.

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.01.2012.

News...!

...R.Č.-Kad hodas



Najgora avionska nesrica u povijesti na istocnim prostorima bivse Juge dogodila se jucer oko 17.00 sati kada se avion dvosjed marke Cesna 150, kojim su upravljala dva neiskusna pilota Mujo S. (48) i Haso R. (27), iz jos neutvrdjenih razloga srusija usred gradskog groblja.
Spasitelji su uz nadljudske napore do 22.00 sata uspili iz rusevina izvuci 368 tijela, kada su zbog mraka i nevrimena morali prekinuti potragu.



Pilot i kopilot su na sricu prosli bez vecih ozljeda i nakon manje lijecnicke intervencije, nastavili pomagati spasilackoj ekipi. belj


...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 21.01.2012.

Di idemo...???

...Dino D.-Ti si mi u mislima

Ha, ovi nas referendum samo sta nije, „reklame“ udaraju na sve strane!!!

...neki bi !!!

...a neki ne bi !!!

...neki se jos misle di bi ???



... a meni pade na pamet ona "narodna":

" Ne radi danas ono sta sutra mozes da odlozis za prikosutra! "



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.01.2012.

Svi Hrvati idu u k.....!!!

...P.Graso-Ljubav jedne zene

Svi Hrvati idu u K.




Svi Slovenci idu u G.




Svi Srbi idu u P.




...a svi zajedno idemo u T.


...hmmmmm, pitate se siguro di je to? rolleyes

?

?

?

?



...pa jebat ga, idemo u:

...Kazaliste
...Gledalisce
...Pozoriste
...Teatar


...eto, a sad se sitite sta ste vi promislili na prvu!? smokin

...sta uradi „pokvarena“ masta od covika, aaaa!!! yes



...boga ti draga, 'ko zna na sta sad mislite...a obicno je drvo u sumi!? belj

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 17.01.2012.

...di si ti ???



mah

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.01.2012.

Ruza vjetrova...

...B.Jandrosic-Ruza vjetrova

...jebat ga, vikend je i nema na TV-u nasih sapunica, pa sam odlucija potegnit neke veze i evo za drage "ser(i)oljupce" iscupa sam: ...scenarijo 937 epizode (sezona 3) belj



...nakon sta je izasa iz zatvora, ono malo para sta mu je ostalo Stipe je odlucija potrosit na odmor sa svojom Marom u Teksasu, jer je oduvik volija Divlji zapad, kauboje, konje, pistolje i KAUBOJSKE CIZME.
I tako, jedno jutro dok je Mara jos spavala, ode on u grad prosetat i vidi on CIZME na rasprodaji, kupi ih, obuje i vrati se u hotel...hodajuc ponosno.
Uđe u sobu dignute glave ka' da je narodni heroj i rece: ...Mareeeee boga ti draga, vidis ti ista nova u vezi sa mnom???
Mare ga pogleda i rece: ...ne moj Stipe...ne vidin, a zasto!!!???
Frustriran, Stipe odjuri u kupatilo, skine se i vrati u sobu potpuno gol osim cizama na nogan.
Opet on nju pita, samo malo glasnije ovaj put: ...Maaaare, vidis li SAD stagod drugacije, aaaaa???



Mare digne pogled i rece: ...a moj Stipe, sta je drugacije? Visi ti kurac danas, visija je i jucer, a garant ce visit i sutra!!!
Bisan ka' pas, Stipe zaurla: ... MAREEEE BOGA TI DRAGA, A ZNAS LI ZASTO VISI...!???
...pojma nemam, zasto!???... odgovara ona.
...VISI MARE ZATO JER GLEDA MOJE NOVE CIZME!!!!!!!

Mare ce njemu:...e jebi ga sad, triba si onda kupit sesir moj Stipeeee...SESIR, razumis!!! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2012.

...nase vrime!!!

...Daleka obala-Ovo nije moje vrijeme

Ha, doslo je napokon nase vrime!
Odmah smo ga skuzili...
Opusteno, nasmijano, obecavajuce...
Ma cim ga pogledas odma vidis da je nase! ...ali, kako je doslo tako je isti cas silo u fotelju, diglo noge na stol i zapalilo duvan.
Normalno da je odma' narucilo kavicu, a di je kavica normalno da je tu i rakijica!
I tako nase vrime lipo sidi sa nogama na stolu, pusi, pije i zajebava se...!!!
Ae...normalno da je svima nama u pocetku to bilo milo i drago, jer 'oces neces nema covika koji ne voli da mu se netko dodje u goste, ali svakog gosta za tri dana dosta.
... i tako nam je laganini vec pocelo dosadjivat!!!
Nase vrime samo sidi li sidi...
Istina isprica poneki vic, ali to je sve!
Nista se ne desava, mislim, nama!!!
Onda su mu neki poceli prigovarat: ...jebi ga stari moj, kako to...sad kad je doslo nase vrime, nema nista novoga i boljega?!



Vrime suti i ni slovca!!!
...mi smo se nadali lipim i boljim vrimenima!!! ...cekali smo te ka' ozeba sunce!!!...poceli su dolazit povici iz gomile.
Vrime i dalje suti, ali vidi se na njemu da je popizdilo.
Pusi, pije i suti, a onda se odjednom skoci i udari sakom o stol.

...sta jeeeee, sta ste vi mislili???...jel da vrime radi za vas???...ni kurcom da mrdnete, a tili bi da vam bude dobro!!!???

Svi odjednom oborili oci, pokunjili se ka' pokisli misevi i vidi se na nama jasno ka' dan kako nas je vrime skuzilo.

...NE, NEEEEE...ne ide to tako!!!...NEMA teorije!!!...deralo se i dalje vrime i pritilo prstom.
...daj 'vamo ladno pivo!!! ...zavrsilo je vrime svoj monolog i opet silo u fotelju.

I donili mi njemu ladno pivo, sta ces jer niko da nadje bolje rjesenje.

Tako sad nase vrime opet sidi, pusi, pije pivo i suti.

A i mi ka' neke budale!!!...sutimo i sve nesta ka' pametno smisljamo i cekamo!!!

Jebat ga, niko da svati kako vrime moze radit za nas...!???

...kad je to je nase vrime!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2012.

...zakoni!

...T.Cetinski-Znaj da bit cu tu...

U svitu postoje razni zakoni...ali najinteresantniji su oni koji nastanu ka' posljedica zivotnih iskustava pa ih mozemo primijeniti di god...evo nekoliko takvih! smokin

Najprije bi poceja sa cinjenicom, a to je kako moramo uvik imat na pameti da smo jedinstveni na ovom svitu, isto ka' i svi ostali...pa bi taj zakon nazva ZAKONOM JEDINSTVENOSTI.
...sta rec za ZAKON NORMALNOG...e taj obicno malo kasnije „pali“, zato sta SVI i SVE u zivotu izgleda normalno dok ih ne upoznas!!!
ZAKON CUJNOSTI izgleda bez veze, ali ako mislis da te niko u zivotu ne slusa, probaj prdnuti!!!
...ovoga bi nadoveza na prethodnog, a to je ZAKON PERVERZIJE:...nista se ne sekirajte, sve izgleda perverzno samo prvi put.
ZAKON ISKUSTVA sigurno ste vec iskusili na svojoj kozi, jer iskustvo je nesta sto necete dobit sve dok ne prodje trenutak kad ti TO triba.
...tako je nasta ZAKON UVERLJIVOSTI, koji kaze da nikad ne provjeravajte dubinu mutne vode s obadvi noge.
PADAJUCI ZAKON je uvik upitan, ali ako ste probali i to vam ne uspije iz prve, onda padobranstvo definitvno nije za vas.
...zato je ZAKON BRIZNOSTI jako zanimljiv, ako misliite da nikog nije briga jesi li zivi, probajte priskocit ratu kredita.
...ako nekom posudite 100 kuna i vise ga nikad ne vidite, vjerovatno je vridilo te love...to vam je lipi moji, ZAKON POZAJMLJIVANJA!
ZAKON DUPLIKATA upamtite dobro, jer najbrzi i najsiguriji nacin da dupliciras 100 kuna je da ih presavijes na pola.
...ima zakon kojeg ne bi tribalo priskocit, a to je ZAKON NEDOSTATKA...eto naprimjer sex je ka' zrak. Nije pretjerano vazan, osim ako ga nemas.
...nego kad sam se vec taka sexa onda moram i zena: ...doduse njima ne triba nikakav ZAKON!!!...sa njima se najbolje ne nadmudrivat, najvjerovatnije ce te popusit.



Posto mislin da sam vam dopizdija sa svim ovim zakonima, samo cu jos na kraju spomenit ZAKON No1:

...u zivotu nemojte nista na silu, radije uzmite veci cekic!!! thumbup

... i No1a.) koji kaze:

...naucite znat, kad triba stat !!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.01.2012.

...jeger!

...Taz-Je veux

...Tonci, sta si se tako stiska...paris mi ka' pokisli pivac???!!!
...suti, jebate ...drob me boli!!!
...hmmm, pa ako te boli popij jedan pelin!!!
...aeeee, al' boli me i glava od muke, da ne govorin kako me ustuklo u ledjima od ove juzine!!!
...k'vragu, onda popij jeger!!!



...mislis???
...ha, pa on ti ima 56 trava u sebi...da mu jebes mater, jedna ce ti pomoc!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 07.01.2012.

...crni vrag!

...Cruz Celia - Yo Vivire

Socivica sa suvim rebrima i dvi case crnoga “nokautiralo” me i bacilo u moju cosu tako da sam u sekundi bija na onom svitu, a onda:
…TREEEEEEEES!!!
…jebate, sta je ovo bilo???...jel to bija potres???...skocin odma u sideci polozaj, pogledan na plafon al’ luster se nije mrda…sve mi je parilo OK.
…ma to mi se samo ucinilo!...promislim i vratin se u horizontalu, a onda zacuh opet ono: …TREEEEEEEEEEEES!
…jebate, pa to su mlatnila necija vrata!!!...skuzim na brzaka, al’ nije bi bilo jasno sta se desava, jer vanka nije puvalo da bi bilo propuha.
A onda zacuh otvaranje vrata u hodniku kat povise mene i vriskavi alt suside koji je probija usi i uveliko prilazija kvotu podnosljivih decibela:
…IZLAZI BUDALO JEDNA LUDAAAAAAA!!!
…jebate, opet se karaju!!!...promislim u sebi, a onda je stiga njegov bariton odgovor:...LUDA TI JE MATER!!!
...IZLAZI VANKA IZ MOJE KUCE!!!
...’KO JEBE TEBE I TVOJU KUCU!!!
…IZLAZI VANKAAAAAAA!!!
...KOJI SE KURAC TOLIKO DERES GLUPACO!!!
...DERAT CU SE DOKLE GOD NE IZADJES I ODES ODAKLE SI I DOSA!!!
...I DA ZNAS DA OCU, BOLJE BI MI BILO DA NISAM NIKAD NI DOLAZIJA U NJU!!!
...IZLAZI VISEEEEE!!!

...i onda se opet culo ono:...TREEEEEEES!!!



Dignen se sa kauca i kako mi djava nije da mira, povirim kroz spijunku...susid je taman spusta niza skale, palija duvan i brontula na glas sam za sebe:

...e ludi Mate...bolje bi ti bilo da si ozenija crnoga vraga!!!

Nasmijem se laganini u sebi, za’ mi bilo covika, a najradje bi mu bija reka:

...e jebi ga pajdo, zenidba izmedju srodnika je zakonom zabranjena!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 04.01.2012.

...vrime od obida!

...Oliver-Pred tvojim vratima

...i tako san neki dan da ne bi dangubija, slusajuc novogodisnje muzicke zelje na nasem lokalnom radiju, lipo bacija udicu, pa ako sta naleti-naleti!!! smokin
…jebat ga, nisan ni bacija, odma mi se zakacija jedan oveci lubesak, onako 20-30 deka, polupecen!!!.
Bacim opet…pafff !!!
...jos jedan, i to veci od onog prvog i peceniji!!!



U isto vrime cujem Joku na terasi ispod nas, koji je ka' „nesta“ peka na gradela, kako se poceja derat da di mu je nestala riba!!!??? burninmad
Onda sam ja brizan odma uzeja mobitel u ruke i nazva ga na fiksni telefon za koji znan da mu se nalazi u hodniku, da cujem sta mu se to desava i dok je Joke bestimajuc otrca da se javi, meni je pukla veza, pa sam prikinija i izvuka priostale dvi ribe…taman pecene kako triba!!! thumbup
Slusa sam Joku doli kako se dere ka' manit, da di mu je nestala sva riba, pa sam od muke smota tunju i zatvorija vrata od balkona da ga ne cujem.
…jebate, ne moze covik vise u miru ni slusat radio, a kamoli lovit ribu!!!...promrmlja sam u sebi, a u isto vrime na kampanelu je tuklo podne.
…ha, taman vrime od obida!!! njami


...lip pozdrav! mah

UPGRADE!!! 05.01.2012.g.

...jutros osvanilo u ulazu! smokin



...zubo

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2012.

...becarska pisma!!!

...docek Nove 2012...negdi u lipoj Nasoj! njami



...2 ura vec je bila davno pasala, a onda ce kum meni: smokin
...Pajdooo, os' da ti naaaavijen jeeeedan novi beeecarac, aaa??? nut
...aj naaaaavij!!! thumbup

...e jebi ga, sad vi morate kliknut da bi ga culi! belj



...ha, nije bas neki becarac...al' "mala" je simpa, lipo piva, a pisma cipa dusu! party

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker