Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 25.09.2012.

Predbracni ugovor...

...Tose Proeski-Da'l si sretnija

...e jebi ga Pajdo tribamo jos otic u biljeznika, da ti ovjeri ugovor!!!...Joke ce meni, dok me vozija u svom starom BMW-u bez klime, sta je znacilo da smo obadvojica cvarila od vrucine i pored otvorenih prozora, a svi kazu "..ka' proslo lito"! belj
...ahaaaa, a znas li koliko to kosta...jel' skupo???...upitan ga spontano, cisto onako da se ne osramotin prid covikom.
...maaaaaa, neeeece...na tu vridnost, par stotina kuna!!!
...aj dobro, pricekaj me u kaficu, eto mene za cas!!!...dobacim mu dok sam izlazija iz auta i uputin se prema javno biljeznickom uredu koji je bija odma tu priko puta.
Udjem u ugodno klimitaiziranu prostoriju koja je bas licila dusu i to sve uz diskretnu laganini glazbicu. Zacudo nije bilo nikoga, al' kroz zatvorena staklena vrata cuja sam diskretan razgovor, ocito nekih stranaka, pa sidnem u udobnu fotelju i pocmem zvirkat po cekaonici. Na niskom stolu pridamnom bili su neki zenski magazini i nekoliko hrvatskih pravnih revija, a kako me ni jedno ni drugo nije zanimalo, prosaram pogledom po interijeru i onda skuzim na podu ispod fotelje do mene neki list papira ispisan gusto tiskanim tekstom, bas u stilu nekakva ugovora.
Nisan se puno razmislja posto nije bilo nikoga, pa uzmem papir i znatizeljno bacin oko.
Cim sam vidija naslov, trznija sam se ka' da sam agent CIA-e uhvacen u srid Moskve, jer boldanim slovima je lipo pisalo: PREDBRACNI UGOVOR
...a u kurac, di bas na me to trefi!!!...promrmljam za sebe, al' vrag mi nije da mira, znatizelja je bila veca od morala, pa nastavin citat.
Taman procitam uobicajene uvodne generalije, kad zacuh kako se one stranke u uredu komesaju i vjerovatno spremaju izac vanka.
Presavijen oni papir na brzaka i odlozim ga kraj sebe, kontajuc ako je njihov onda je TU, a ako nije pogledacu cu ga kasnije na miru.
Neka dva tipa izadjose iz ureda i odma mi je bilo jasno da papir garant nije njihov, pricekan dok nisu otisli, a onda ga uzemem, gurnem u zadnji dzep od rabatinki i udjem kod biljeznika.

E sad, normalno...jebe se vama sta je bilo u uredu, pa onda necu ni pisat o tome, nego cu nastavit pricu u kaficu di smo Joke i ja sa ladnom orosenom u rukama s'gustom citali spomenuti ugovor.

Al' kako uvik postoji ono ALI, i kako ja nebi bija JA, moram malo driblat vasu znatizelju i objasnit onima sta mozda ne znaju, sta bi bija predbracni ugovor, kao i neke njegove osnovne obiljezbe: belj

Najprije da van kazem kako predbracni ugovor u pravnom smislu tako rec i ne postoji, jer to je kolokvijalni naziv za bracni ugovor kojeg sklapaju zenik i nevista, a ciji ucinci postaju vaziti nakon sta isti sklope brak. Znaci, ovin ugovorom buduci supruznici ugovaraju buduce imovinskopravne odnose na vlastitoj imovini, koju unose u brak, kao i na buducoj imovini koju ce stec za vrime trajanja braka. Isto tako slobodno se ugovaraju medjusobna prava i obaveze i bla-bla...vidin da ste nestrpljivi za popizdit, pa nastvaljan tamo di triba! zubo


- Ja sam gazda u kuci.
- Ti kuvas, peres, peglas, cistis kucu, usisavas prasinu, odnosis smece, peres prozore i ostala sranja.
- Ja cipam drva, minjam zarulje, otvaram tegle, ubijam baje, pauke, zohare i radim ostale muske poslove.
- Mrve sa stola ce biti ociscene kasnije, a gace i bicve ce takodjer biti sklonjene kasnije.
- Incident u vidu dolaska tvojih staraca moze se desit samo na proslavama dicijih rodjendana i u slucaju obiteljskih tragedija, sta znaci da je njihov nenajavljen dolazak nezamisliv.
- Seksualni odnosi se upraznjavaju ne cesce od tri puta nediljno, a vanredno kad dica krenu u skolu pa eventualno dobiju nekakvu pohvalnicu i kad diplomiraju, al' o tom potom!
- Dicu cuvas ti! Sinu ime dajem ja! Ceri mozes dat ti, al' svejedno cu je zvati "sine".
- Mir i tisina tokom gledanja nogometnih utakmica je od vitalnog znacaja za mir i tisinu u kuci. U tom periodu ulazak tvojih prija u kucu je najstroze zabranjen, jer njih par prave vecu dernjavu nego cila Torcida i BBB-i na derbiju Dinamo - Hajduk.
- Takom gledanja TV-a, sasvim je normalno drzati noge na stolu.
- Ruka iz gaca nece biti izvađena nikad.
- Gledanje TV serija, pogotovo turskih i spanjolskih, dozvoljeno je samo u repriznom terminu i to pod uslovom da je taj termin između 2:00 i 5:00 sati po sridnjoevropskom vremenu. Ton nije dozvoljen.
- Gledanje rijaliti-sou programa nije dozvoljeno ni u glavnom ni u repriznom terminu, jer jebe mozak toliko da moze imati nesagledive posljedice na daljnji zajednicki suzivot.
- Telefonski razgovori ukoliko traju krace od 10 minuta odrzavaju se u prostoriji u kojoj ja u tom trenutku nisam. Ukoliko su duzi od 10 minuta odrzavaju se na balkonu.
- Dvi rakije prije rucka i jedno pivo posli su tradicionalan ritual u mojoj obitelji i kao takvi su neizostavni. Dva piva prid spavanje nije ritual, ali su također neizostavni.
- Na veseljima kao sto su svadbe, dernaci i slicno nije sramota piti. Sramota je ne piti. Stoga, moze se desiti recimo da gurnem pivacici lovu među sise. Nije zgorega, dapace...pozeljno je!!!
- Drustvo i ekipa su institucija. Zato postoji obaveza da bar jednom nediljno sa njima odem vanka u zivot. Ti takođe imas obavezu da bar jednom nediljno sa svojim prijama odes bilo gdje, kako bi imali jos jedan dan nediljno u kojem nismo skupa.
- Ako smo oboje u autu, vozim iskljucivo ja. Ako smo oboje u autu, a ja slucajno pijan, opet vozim ja.
- Pusenje u kuci je dozvoljeno u neogranicenim kolicinama i svim prostorijama.
- Pusenje u kuci je dozvoljeno u neogranicenim kolicinama i svim prostorijama.


I onda skuzimo kako u podnozju stranice pise broj 1, Joke se trznu, okrene list i rece:
...a di ti je nastavak???
...jebi ga pajdo, to je sve...samo sam ovo nasa!!!
...haaaa, k'vragu...ovo mi bas na kraju sa pusenjem i nije jasno!!!???
...hmmmmm, meni je...al' da mi je samo znat 'ko se ovako usricija!!!???
...a valjda pise na drugom listu!?....Joke ce meni i „naguzi“ malu ladnu do kraja.
...aeeee, valjda!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker